Wachttijd

Actuele wachttijd (november 2020): Momenteel is er een aanmeldingsstop. Dit betekent dat ik geen cliënten op de wachtlijst kan plaatsen. 

De wachttijd kan fluctueren. Wanneer u een e-mail stuurt naar j.bosveld@extenzo.nu dan krijgt u in principe binnen 5 werkdagen bericht over de actuele wachttijd.

Behandelingswachttijd: na intake start de behandeling altijd meteen.

Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt en zodat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake wordt gestart. Dit zijn de maximale aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen)

 

Aanmelden

U kunt zich telefonisch of per e-mail aanmelden U kunt bellen naar 06-13625016 of eventueel mailen naar j.bosveld@extenzo.nu. In het eerste telefonische contact wordt u gevraagd naar de klachten zodat ik een eerste inschatting kan maken of ik u kan behandelen. U krijgt daarna een bevestiging van een afspraak samen met een vragenlijst en informatie over de werkwijze in de praktijk toegestuurd. Mocht u mij mailen, vermeld in de e-mail door wie u bent doorverwezen en eventueel een korte omschrijving van uw klachten.

Telefonisch spreekuur is maandag van 12.30 tot 13.00. Wanneer u belt buiten het spreekuur of wanneer het druk is tijdens het telefonisch spreekuur, kunt u een boodschap inspreken op het antwoordapparaat. Ik zal dan contact met u opnemen.

 

Indien u voor vergoeding door de verzekering in aanmerking wilt komen, dient u te beschikken over een recente verwijsbrief voor SGGZ. Deze verwijsbrief, evenals een geldig identiteitsbewijs en uw verzekeringspasje dient u mee te nemen naar het eerste gesprek. Zonder tijdige verwijsbrief vergoedt de verzekering de behandeling niet.